24 Ağustos 2012 Cuma

Yapılması Gereken ..

 



Neyin içerisindeyim, nasıl bi durumdayım hiç bilmiyorum... O günden sonra çok şey değişti elimde olmadan... Anladım ki bu iş çocuk oyuncağı değil, ciddi hem de çok ciddi..
Kafamda öyle çok soru vardı ki altından kalkamayacağımı düşünüyordum. Kafamdaki sorular en sonunda bana kafayı yedirtti. Ona.. Hayatımı verebileceğim adama.. Eskisi gibi ilgi gösteremiyordum. Bunun nedeni ise; kendimle bile doğru düzgün ilgilenmiyorum ben ona nasıl ilgi göstereceğim? Yemek yemiyordum, nedenli nedensiz her şeye ağlıyordum. Onu mutlu edemiyordum çünkü berbat bi haldeydim! O da çok kötü bir durumdaydı biliyorum ama ben ciddi anlamda problemli bi insana dönüştüm. Çevreme uyum sağlayamaz oldum. İnsanlardan kendimi soyutlamaya çalıştım. Devamlı düşünüyordum. Devamlı.. Ama bir türlü sonuca varamadım.


...


Beynim diyorki ; Siz birbirinize uygun değilsiniz, O sana bunları söyledi. Dinledin mi? Hayır! O zaman katlanacaksın olanlara. Olacakları bile bile aşık olduğun için katlanacaksın beyinsiz!

Sıra kalbime geliyor ; Kapa çeneni! diyor beynime. Kimse aşık olacağı kişiyi seçmez. Karşındaki insanın bir bakışı yeter aşık olmaya. Bir bakmışsın seni senden almış. Olan olmuş. Aşık olmuşsun.. Burda mantık aradan çekilir...



...



Her gün beynimle kalbimin atışmalarını dinliyorum. Her gün bir parça daha bitiyorum. İnan bende daha güçlü olmak isterdim. Bunun için çok uğraştım. Ama olamıyorum. Başaramıyorum.. Kafamda bir ton saçma salak soru var. Bunların hiçbirine lanet olsunki cevap veremiyorum! Tek yapabildiğim şey ; ağlamak..
Sen de berbat durumdasın biliyorum. Ama biz bunun altından kalkamayız. Bundan öylesine eminim ki.. 2-3 senede yaşanabilecek sorunları 3 ayda yaşadık biz.. Çöktük sorunlardan.. Artık sevgimiz yetmemeye başladı sorunları aşmaya.. Gencecik yaşımızda yaşlandık.. Birini deliler gibi severken ayrılık satırları yazmak gerçekten çok zor... Ama ilerisini düşünmek zorundayım. O zaman her şey daha da sarpa saracak.. En iyisi şimdiden bitirmek.. Ya da bitirmeye çalışmak diyelim.. Böyle bittiği için çok üzgünüm..
Seni çok seviyorum, lütfen üzülme... Çünkü ikimiz içinde doğru olan bu...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder